Uusmyynnin työkalut

Home / Uusmyynnin työkalut


palvelukuvake
Myynnin ajankäyttö: Suunnan, määrän ja laadun  mittaus, analyysi, kehityskohteiden määrittely sekä tehokkuuden parantaminen yksilö- ja organisaatiotasolla. Asiakasrajapinnassa työskenteleville. Parantaa myynnin nettomyyntikapasiteettia +10-20 % myynnin ja työn laatua + 1:llä numerolla joissakin keskeisissä kohteissa käynnistystä seuraavan kolmen kuukauden aikana.

Myynnin fiilismittaus: Laadun parantaminen yksilö- ja organisaatiotasolla. Parantaa suositteluindeksiä + 10 %-yksikköä käynnistystä seuraavan kolmen kuukauden aikana.

Myynnin osaaminen: Auditoidaan nykyiset toimintatavat sekä tehdään henkilökohtaiset ja organisaation kehityssuunnitelmat ottaen huomioon yksilölliset lähtökohdat, osaaminen ja vahvuudet. Asiantuntijoille, myyjille ja myynnin johdolle. Parantaa myynnin työn osaamisen laatua, suuntaa ja määrää valituissa 3-6 kohteessa (= Menestyspolku 1-2-3) käynnistystä seuraavan kolmen kuukauden aikana.

Myynnin johtaminen: johdon uusmyynnin johtamisen audit. Myynnin johdolle. Auditoidaan nykyiset toimintatavat sekä tehdään henkilökohtaiset ja organisaation kehityssuunnitelmat (= Menestyspolku 1-2-3).

Yrityksen uusmyynnin johtaminen: Myynnin johtamisen ja osaamisen audit. Soveltuu kaikille uusmyyntiä kehittäville tai voimakkaasti suunnitteleville yrityksille. Tehdään yrityksen Menestyspolku 1-2-3. Tulokset yksilö- ja yritystasolla liikennevaloin.

Kick off: Kaikkien audittien ja kartoitusten läpikäynti palautetilaisuudessa. Auditteihin osallistuneet ja yrityksen johto. Auttaa tunnistamaan nykytilanne sekä omiin vahvuuksiin ja osaamiseen sopivimmat kehityskohteet.

Puhelinmyynnin ja kontaktoinnin osaaminen: Asiakaskontaktoinnin ja uusmyynnin osaamisen audit itsearviointiperiaatteella ja valmennusklinikka. Puhelimella uusmyynti-kontaktointia ja myyntiä tekeville. Oivalluksia omaan soittotyöhön tehdyn auditioinnin perusteella b-to-b telesales -ammattilaisen avustuksella.

Powerhour puhelinkontaktoinnin coachaus & boostaus: Uusia asiakkaita hankkiville myyjille ja asiantuntijoille. Tavoite on helpottaa ja tehostaa soittajien sekä pomon arkea.

New business email dialogit: Uusmyynnin kontaktoinnin tueksi (voidaan lähestyä useaa päättäjää samasta yrityksestä). Myyjien kontaktoinnnin tueksi. Uusia leadejä (takuu 15 % avaa viestin ja saatte kaikki avanneet jatkosoittoja varten).

Menestyksen johtaminen ja vahvuuksien sensokartoitus: Auttaa tunnistamaan menetystekijät. Soveltuu kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville.Työkalu itsensä, tiimin johtamiseen ja valmentamiseen (vahvuudet, syvät motivaatiotekijät ja vahvuuksien käyttöä estävien rajoitteiden peruskartoitus). Parantaa nopeasti vahvuuksien hyödyntämistä ja motivaatiota.